۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

فيلترشكن تانل بر tunnel Bear


برای اینکه بتوانید در شرایط سختی که بر اینترنت ایران حاکم شده همچنان به اینترنت آزاد دسترسی داشته باشید٬ می‌توانید از
Tunnel Bear استفاده کنید.

Tunnel Bear نرم‌افزار ساده‌ای است که می‌توان به کمک آن فیلترینگ اینترنت در ایران را دور زد و آزادانه به وب‌گردی پرداخت. این نرم‌افزار در عین سادگی با ایجاد یک تونل بین کامپیوتر شما و سروهایی که در کانادا، آمریکا و انگلستان وجود دارند، فضای امنی را هم برای ارتباطات آنلاین شما فراهم می‌سازد.
از مزایای این فیلتر‌شکن می‌توان به سازگاری آن با سیستم‌عامل‌های مختلف اشاره کرد. به طوری که از این ابزار می‌توان هم برای آی‌فون و گوشی‌های اندرویدی و استفاده کرد و هم قابل استفاده در ویندوز و سیستم‌عامل مکینتاش است.
این اپلیکیشن که به دو صورت رایگان و تجاری ارئه می‌شود در نسخه رایگان خود که برای کاربران اینترنتی داخل ایران بسیار مفید است، در هر ماه 500 مگابایت حجم به کاربرانش اختصاص می‌دهد. در صورت نیاز به حجم بیشتر باید نسخه تجاری آن را تهیه کنید.
برای استفاده از این برنامه پس از دانلود و نصب آن باید یک حساب‌ کاربری ایجاد کنید. از آنجایی که برای فعال سازی حساب کاربری نامه‌ای جهت تایید ایمیل برایتان فرستاده می‌شود، نیاز به یک ایمیل معتبر دارید. پس از ثبت‌نام می‌توانید به راحتی با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور خود به سرورهای برنامه وصل شوید و فیلترینگ را به سادگی دور بزنید.
راهنمای کامل نصب و استفاده از برنامه Tunnel Bear را می‌توانید در این ویدئو ببینید.
http://www.youtube.com/watch?v=iS8bIzZfQD8
توجه کنید: در کادری که برای ایجاد حساب‌ کاربری برایتان باز می‌شود گزینه‌ای هم برای شناسه‌ کاربری‌تان وجود دارد که می‌توانید آن را خالی بگذارید و در صورتی که صاحب اکانت توییتری هستید، با وارد کردن شناسه‌تان می‌توانید از 500 مگابایت حجم بیشتر بهره ببرید؛ یعنی یک گیگابایت در هر ماه که تا حد زیادی پاسخ‌گوی نیاز شما خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر