۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

فیلترشكن هات‌اسپات شیلد Hotspot Shield


عبور از سد فیلترینگ با هات‌اسپات شیل

Hotspot Shield

نرم‌افزار مفیدی است که می‌تواند کار عبور از فیلترینگ را به‌راحتی برای شما انجام دهد. 
”Hotspot Shield یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) بین کامپیوتر شما و گذرگاه اینترنتی Anchor Free بوجود می‌آورد.” هات‌اسپات شیلد، با استفاده از فناوری پیچیده مجازی سازی، کلیه ارتباطات اینترنتی شما را رمزنگاری می‌کند و در نتیجه، امکان کشف دیتای منتقل شده توسط سیستم شما برای کسی میسر نخواهد بود.
Hotspot Shield یک برنامه رایگان و تجاری است که به شما اجازه می‌دهد از طریق سرورهای میانی Hotspot Shield که توسط همان شرکت کنترل می‌شود به اینترنت دسترسی پیدا کنید. همین سرورهای میانی امکان دور زدن فیلترینگ را برای شما فراهم می‌کنند. در عین حال در صورت استفاده از این سرویس، ارتباطات بین شما و سرور Hotspot Shield امن باقی خواهد ماند و هویت شما نیز به سرورهای درون اینترنت افشا نخواهد شد. 


برای نصب Hotspot Sheild ابتدا  نسخه آفلاین این برنامه را می‌توانید ازلینك زیر دانلود کنید. 
http://www.mediafire.com/download/61shbf8j1qy3k12/HSS-2.04-install-anchorfree-238-conduit2.exe
برای دریافت آن می توانید به وبسایت رسمی آن  مراجعه كرده وياازسايرمنابع انرا تهيه كنيد:
https://www.hotspotshield.com
همچنين ميتوانيد به ايميل زير درخواست خودرا ارسال كنيد كه دراين صورت برنامه نصب به صورت ضميمه براي ايميل شما ارسال خواهد شد.بهتراست درعنوان آن حداقل يكي از كلمات زيرباشد:
يا "shield" یا "hss" یا "sesawe"يا"hotspot"
نکته مهم: اگر از مرورگر فایرفاکس همراه با افزونه Noscript استفاده می کنید، ممکن است در هنگام نصب Hotspot Shield با مشکلاتی رو به رو شوید. مطمئن شوید که تمامی آدرس های URL که برنامه به آنها مرتبط می شود ازنوع Whitelisted باشد یا به طور موقت اجازه دهید که اسکریپت ها در هنگام استفاده از این برنامه فعال شوند. پس از دریافت فایل اجرایی برای نصب، با دو بار کلیک کردن روی آن، آن را اجرا کنید.







هنگامی که نصب برنامه به پایان رسید، صفحه‌ای مانند تصویر زیر در مرورگر شما نمایان می‌شود.

پس از چند ثانیه و پس از اتصال برنامه به سرورهای مورد نظر، می‌توانید به گشت و گذار آزادانه در وب بپردازید. برای دیسکانکت شدن از برنامه نیز ابتدا طبق تصویر زیر عمل کرده و از صفحه نمایش داده شده در مرورگر، گزینه Disconnect را انتخاب نمایید.



نکته‌ای که درباره Hotspot Sheild وجود دارد، نمایش تبلیغات در بالای صفحات وب است. همان‌طور که در توضیحات برنامه به آن اشاره شده است، به دلیل تجاری بودن و تامین هزینه‌های مربوط به سرورها، این تبلیغات نمایش داده می‌شود اما امکان بستن آن‌ها توسط کاربر و یا خرید سرویس غیر رایگان وجود دارد.





شماهمچنين ميتوانيد توضيحات  بيشتر در مورد اين فيلترشكن را از لينك زير در جزوه  آن پيدا كنيد :


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر