۱۳۹۲ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

نرم افزار ChatOn

ChatON سرویس جهانی ارتباطات سیار است که ارتباط شما را با دوستان و گروه های متشکل از آنها میسر می سازد .
ChatON 
تمامی روشهای ارتباطی ، بیان و به اشتراک گذاری را در خود دارد .
۱- ChatON در پلتفرم ها و دستگاه های زیادی قابل اجرا است و کاربران بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند .
در حال حاضر ChatON از سیستم عامل های اندروید ، بادا و گوشیهای سامسونگ پشتیبانی می کند ، پلتفرم های ios و بلک بری بزودی اضافه خواهند شد .۲- ChatON جهت تسهیل ارتباط از روشهای مختلفی استفاده می کند .روش هایی مثل چت ، چت گروهی ، پخش ، پیام های انیمیشنی ،ارسال تصاویر ، ویدیو ، موزیک ، اطلاعات مکانی ، مخاطبین و تقویم .۳- با استفاده از ChatON پیام های انیمیشنی مختص خود را به صورت دستی ایجاد کنید .۴- ChatON مدیریت گروه را جهت چت گروهی آسان می کند .۵- ChatON دارای قابلیت رتبه بندی تراکنش ها می باشد که به شما می گوید که هر چند وقت یکبار با هر یک از دوستانتان تعامل داشته اید .۶- در هر چت رم شما به آسانی می توانید تمامی ویدیوها و تصاویر ارسالی را مشاهده کنید .۷  مطلبی خاص را باید به دوستتان بگویید ؟ پس از Buddies say استفاده کنید .

ChatOn نرم افزار گفتگوی اختصاصی سامسونگ برای گوشی های خود با سیستم عامل اختصاصی بادا بود که همزمان با بروزرسانی سیستم عامل بادا به نسخه ی ۲٫۰، رونمایی شد. اما سامسونگ برای آنکه بتواند ChatOn را به عنوان یک رقیب در بازار نرم افزارهای گفتگو مطرح کند، آن را برای سیستم عامل های محبوب اندرویید، اپل و بلک بری نیز طراحی و منتشر کرده است.
امکاناتChatOn 
ChatOn به صورت سه زبانه (Tab)، که در هر زبانه، امکانات خاصی برای آن تعبیه شده، طراحی شده است. که به ترتیب Buddies(دوستان و کاربران) Chat (گفتگو) My Page (صفحه ی من) است.
زبانه Buddies:
این زبانه مکانی برای جمع آوری کسانی است که از ChatOn استفاده می کنند. از کسانی که به لیست دوستان خود اضافه کرده باشید و چه آنهایی که اضافه نکرده باشید.(تمام این لیست به شماره های موجود در گوشی شما ارتباط دارد. اگر کسانی نرم افزارChatOn را بر روی گوشی خود نصب و نام کاربری خود را فعالسازی کرده باشند در این لیست دیده می شوند)
زبانه Chat:
در این زبانه ی می توانید به گفتگو با دوستان خود بپردازید.
زبانه My Page:
این صفحه، صفحه ی اطلاعات کاربری شماست که شامل نام کاربری، عکس شما، وضعیت روزانه و تاریخ تولد که می توانید آن را ویرایش کنید و به صورت خصوصی یا عمومی در دسترس قرار دهید.
یک ویژگی جالب در ChatOn وجود دارد و آن هم بخشی به نام Interaction (تعامل و فعالیت در گفتگو) است که می تواند دوستانی که با آنان بیشتر از همه در تعامل هستید را رتبه بندی کرده و به آنان امتیاز دهد!

در بخش تنظیمات نیز گزینه هایی همچون دعوت دوستان به وسیله ی شماره ی تلفن یا ایمیل، همگامسازی مخاطبان، اعلانات، تغییر صفحه ی گفتگو و تنظیمات مربوط به صفحه ی من قرار دارد. از دیگر امکانات ChatOn می توان به ارسال فیلم یا تصویر، استفاده از شکلک ها در گفتگو و امکانات دیگر اشاره کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر