۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

فیلترشكن موبایل های اندروید( پافین - puffin)


puffin web browser 2.4.8621
مرورگری است برای عبور از فیلترینگ دستگاه های اندرویدی  كه مخصوص موبایل و تبلت که سرعتی بی‌نظیر دارد و جالب این‌که با استفاده از آن می‌توان از سد فیلترینگ هم عبور کرد و آزادانه به وب‌گردی پرداخت. با استفاده از پافین٬ آی‌پی سیستم شما به‌طور اتوماتیک با آی‌پی سرورهای پافین جای‌گزین می‌شود و همین امکان عبور از سد فیلترینگ را فراهم می‌کند.
پافین علاوه بر عبور از سد فیلترینگ دارای قابلیت‌های چشمگیر دیگری هم هست که موجب شده این مرورگر به ابزاری مفید و محبوب در میان کاربران تبدیل شود. سرعت بالا، یکی از قابلیت‌ آن است که سازندگان این ابزار توانستند به کمک فناوری Cloud Computing آن را برای کاربران محیا کنند.
یکی دیگر از مزایای استفاده از پافین، نمایش صفحه‌‌های اینترنتی به دو صورتِ دسکتاپ و موبایل است. شما با انتخاب گزینه مورد نظرتان در تنظیمات این ابزار می‌توانید صفحات اینترنتی را آن‌طور که می‌خواهید تماشا کنید. پشتیبانی از فلش، یکی از قابلیت‌هایی است که مرورگرهای موبایل کمتر از آن برخوردارند. پافین نه تنها این قابلیت را دارد٬ که می‌تواند فلش ویدئوها را به صورت فول اسکرین هم پخش کند.
و اما مهم‌ترین چیزی که درباره این مرورگر وجود دارد، امنیت آن است. در صفحه اول سایت رسمی پافین٬ سازندگان آن تاکید کرده‌اند که «ما هرگز داده‌های کاربران را بر روی سرورهایمان ذخیره نمی‌کنیم و سرورهای ما تنها داده‌های مورد نیاز را انتقال می‌دهند که این باعث افزایش سرعت می‌شود.» مجموعه‌ این قابلیت‌ها به خصوص عبور از فیلترینگ بهانه خوبی است تا کاربران اینترنت در ایران با نصب این مرورگر و با حداقل سرعت اینترنت نیز از موهبت وب‌گردی آزادانه بهره‌مند شوند.
ورژن  2.4.8621 کرک شده . سازگار با تمامی دستگاه های اندرویدی . نیازمند اندروید 2.2 و بالاتر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر