۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۱, چهارشنبه

معرفي برخي ازفيلترشكن هاي رايگان- 3



درسايت” مركزپخش فيلترشكن- مبارزه با فيلترينگ اينترنت” تعدادي از فيلترشكن هاي مجاني معرفي شده اند که از آن می توان برای اتصال امن به اینترنت و عبور از فیلترینگ استفاده کرد.
شرکت اینترنتی USAIP که در زمینه فروش وی پی ان فعالیت دارد در کنار نسخه تجاری خود یک نسخه رایگان وی پی ان هم ارائه می دهد که از آن می توان برای اتصال امن به اینترنت و عبور از فیلترینگ استفاده کرد. نسخه رایگان این وی پی ان قابل اتصال به 11 سرور که در چند کشور پراکنده است می باشد  که به دلخواه کاربر قابل تغییر است. هر کدام از این سرورها  به شکل 3 پروتکل L2TP ,PPTP و SSTP قابل اتصال می باشد. از طریق لینکهای دانلود زیر می توانید یک کانکشن آماده که همه سرورها در آن است را دانلود و استفاده کنید ولی اگر قصد دارید خودتان یک کانکشن دستی بسازید باید در قسمت سرور یکی از آدرسهای زیر را وارد کنید:Chinavpn6.usaip.eu
Estoniavpn16.usaip.eu
Germanyvpn5.usaip.eu
Hungaryvpn2.usaip.eu
Netherlandsvpn8.usaip.eu
Pakistanvpn13.usaip.eu
UK 1vpn3.usaip.eu
UK 2vpn9.usaip.eu
Ukrainevpn15.usaip.eu
USA Missourivpn11.usaip.eu

وقتی کانکشن را دانلود و از حالت زیپ خارج کردید منوی بالای کانکشن را باز و یکی از سرورها را انتخاب کنید و سپس دکمه 
Connect را بزنید.

برای اتصال به سرور نیاز به یوزرنیم و پسورد دارید که می توانید از مشخصات زیر استفاده کنید:USERNAMEdemo
PASSWORDdemo
 TunnelBear 1.0.36یک وی پی ان است که با ایجاد یک تونل امن  بین کامپیوتر شما و دو سرور دیگر که در انگلستان (UK) و آمریکا (US) قرار دارند امکان دور زدن سانسور اینترنت را فراهم می کند. این وی پی ان با حفظ حریم خصوصی و رمزگذاری اطلاعات  یک ارتباط امن را فراهم می کند.
این نسخه از برنامه که دانلود می کنید در ویندوز 7 - 8 و 
xp قابل استفاده است. برای دانلود نسخه های دیگر به صفحه دانلود وبسایت این برنامه مراجعه کنید.
این وی پی ان به دو صورت تجاری و رایگان ارائه شده است. نسخه رایگان آن دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است. برای استفاده از نسخه رایگان نیاز به ایجاد یک اکانت دارید. اکانت را می توانید بلافاصله بعد از نصب برنامه ایجاد کنید.
بعد از اتمام نصب برنامه یک پنجره باز می شود که از شما سئوال می کند که آیا در این سایت اکانت دارید و یا فاقد آن هستید. روی گزینه ایجاد اکانت کلیک کنید و آنجا یک نام و نام فامیلی مستعار انتخاب کنید در ادامه یک ایمیل واقعی وارد کنید سپس پسورد را انتخاب کنید (پسورد ایمیل را وارد نکنید. یک پسورد جدید انتخاب کنید). در خانه آخر نام کاربری تویتر را می خواهد که نیازی نیست پر کنید. بعد از اتمام کار یک ایمیل تایید دریافت می کنید که حتما باید لینک داخل آن را کلیک کنید.
proXPN یک نرم افزار وی پی ان است که ضمن حفظ حریم خصوصی کاربر امکان گشت و گذار آزاد و امن را برای کاربر فراهم می کند. نسخه رایگان این نرم افزار دارای محدودیت پهنای باند (kbps 300) می باشد اما محدودیت زمانی ندارد. راهنمای نصب و استفاده داخل فایل دریافتی می باشد. برای دانلود این نرم افزار روی عکس زیر کلیک کنید.
این نرم افزار وی پی ان امکان تغییر آی پی کاربر به آی پی چهار کشور بریتانیا, آمریکا, آلمان و سوئیس را دارد. از خصوصیات این نرم افزار:
- باز کردن سایتهای فیلتر شده در کشورهای دارای سیستم فیلترینگ گسترده
- دسترسی امن به وبسایتها حتی در کامپیوترهای عمومی
- گشت و گذار ناشناس در اینترنت
- محافظت از حریم خصوصی کاربر
نسخه رایگان این وی پی ان دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است و با ارسال هر دعوتنامه برای دوستان خود  100 مگابایت دیگر به آن اضافه می شود. محدودیت افزایش اعتبار تا 1 گیگ در ماه است. بعد از نصب آیکون این برنامه در نوار پایین دسکتاپ کنار ساعت ظاهر می شود. برای ارسال دعوتنامه به دوستان خود و دعوت آنها به استفاده از این وی پی ان روی این آیکون کلیک راست کنید و در منویی که باز می شود گزینه  
Get more traffic  را بزنید و در پنجره ای که باز می شود در بالای پنجره گزینه  Invite your friends and get free traffic را کلیک کنید و در فرمی که ظاهر می شود درخانه اول ایمیل خود و در خانه دوم ایمیل دوست خود را بنویسید و در نهایت کلید Send invitations را بزنید. برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید.
SumRando یک نرم افزار وی پی ان است که میتوان از طریق آن فیلترینگ را دور زد و آزادانه به سایتهای مورد نظر دسترسی پیدا کرد. با استفاده از این  وی پی ان شما می توانید بدون محدودیت و آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. برای استفاده از این وی پی ان باید در سایت مربوطه یک اکانت باز کرد و هر اکانت  دارای محدودیت 10 گیگابایتی می باشد ولی  پس از آن می توان با یک ایمیل دیگر مجدد اکانت جدید باز کرد.
توجه: این نسخه رایگان نرم افزار می باشد و در این حالت شما به صورت کامل در اینترنت ناشناس نمی مانید. پس بهتر است اگر به نوعی فعالیت سیاسی در اینترنت دارید از این برنامه استفاده نکنید. برای سایر موارد این برنامه مناسب است.
راهنمای نصب و استفاده از این وی پی ان همراه فایل دریافتی می باشد.  
با مراجعه به سایتهای زیر و ساخت یک کانکشن وی پی ان با استفاده از مشخصات وی پی ان که در این سایتها معرفی شده است می توانید از فیلترینگ عبور کنید. ابتدا یک کانکشن وی پی ان دستی بسازید در حین ساخت کانکشن شما نیاز به یوزر و پسورد و سرور دارید که می توانید از طریق سایتهای زیر به دست بیاورید. توجه کنید که معمولا پسورد در سایتهای زیر هر چند ساعت عوض می شود. اگر کانکشن وی پی ان در دفعات بعدی وصل نشد به سایت مرجع مراجعه و پسورد جدید را در کانکشن قرار دهید. اگر طریقه ساخت کانکشن وی پی ان را نمی دانید اینجا را کلیک کنید.
سایت Your Freedom علاوه بر ارائه نرم افزار فیلترشکنی با همین نام به متقاضیان وی پی ان هم ارائه می دهد. البته بیشتر اوقات سرعت این وی پی ان کم است اما محدودیت حجمی ندارد. اگر مایل هستید این وی پی ان را امتحان کنید ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. برای اینکار اینجا را کلیک کنید. بعد از اتمام مراحل عضویت یک ایمیل تایید برایتان ارسال می شود. برای استفاده از این وی پی ان ابتدا یک کانکشن بسازید. برای ساخت کانکشن وی پی ان به یوزر و پسورد نیاز دارید که یوزر و پسورد شما همانی است که در هنگام عضویت ثبت کردید. برای قسمت سرور هم یکی از آدرس سرورهای زیر را انتخاب کنید:de.pptp.your-freedom.net
uk.pptp.your-freedom.net
us.pptp.your-freedom.net
se.pptp.your-freedom.net
ch.pptp.your-freedom.net
de.pptp.your-freedom.de
uk.pptp.your-freedom.de
us.pptp.your-freedom.de
se.pptp.your-freedom.de
ch.pptp.your-freedom.de

میتوانید تک تک آنها را امتحان کنید تا بهترین و بالاترین سرعت سرور را پیدا کنید.

اگر وی پی ان وصل نشد و مطمئن شدید که یوزرنیم و پسورد را درست وارد کردید تنظیمات زیر را اعمال کنید:

  

 

 

 

 

 

  
معرفی وی پی ان رایگان Hraicp Free VPN

کمیته رکن چهارم وابسته به مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران اقدام به تولید نرم افزار وی پی ان رایگان و بدون محدودیت و انتشار آن کرده است. این اقدام در جهت مبارزه با فیلترینگ اینترنت و حمایت از گردش اطلاعات آزاد در ایران می باشد. پس از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج و برنامه را نصب کنید. بعد از نصب برنامه یک کانکشن وی پی ان ایجاد می شود که می توانید از آن استفاده کنید. همراه فایل دریافتی یک فایل متنی هم دریافت می کنید که حاوی تعدادی نام کاربری و پسورد است که می توانید از آنها برای اتصال استفاده کنید. اگر در استفاده از برنامه مشکلی داشتید می توانید با این آدرس ایمیل تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید: censor@hra-iran.org
SecurityKISS 0.3.0نام این وی پی ان و نام شرکتی است که در زمینه ارائه VPN , پیشرومی باشد. با اجرای این وی پی ان یک تونل امن بین کامپیوتر شما و سرورهای این شرکت برقرار می شود که می توانید گمنام و بدون سانسور ومحدودیت از اینترنت آزاد استفاده کنید. از دیگر قابلیتهای آن حفاظت از حریم خصوصی کاربران در حین استفاده از وی پی ان می باشد. این وی پی ان دارای محدودیت 300 مگابایت در یک روز است, بدین معنا که به اندازه 300 مگابایت در یک روز می توانید در اینترنت گشت و گذار کنید. در حین استفاده از برنامه مقدار مصرف شده و مقدار باقیمانده برای شما نمایش داده می شود.برای دانلود این نرم افزار قابل نصب در ویندوز یک ایمیل خالی بفرستید به آدرس: download@securitykiss.comبعد از چند لحظه لینک دانلود برای شما ارسال می شود.برای دریافت نسخه قابل نصب در Mac یک ایمیل خالی به آدرس زیر بفرستید:mac@securitykiss.com

برای دریافت نسخه قابل نصب در 
iPhone و iPad اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود.


برای دریافت نسخه قابل نصب در آندروید اینجا را کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود ایمیل خود را وارد کنید و سپس 
Send را بزنید تا برنامه برایتان ارسال شود. 
این وی پی ان پرسرعت, امن و بدون محدودیت می باشد. ارائه دهنده این وی پی ان یک سایت ژاپنی است که بعد از اتصال, آی پی شما به یک آی پی در کشور ژاپن تغییر می کند و می توانید از این طریق از سد فیلترینگ عبور کنید. روش دریافت این وی پی ان به صورت تصویری و در قالب یک فایل پی دی اف آماده شده است که می توانید از طریق یکی از لینکهای زیر آن را دریافت کنید.
PrivateTunnel نام نرم افزاری است که امکان گشت و گذار امن و ناشناس را در اینترنت به کاربر می دهد. این برنامه بعد از اتصال به سرور خود از طریق تونل ایجاد شده بین کامپیوتر کاربر و سرور نرم افزار و با تغییر آی پی, امکان دسترسی کاربر به اینترنت آزاد و بدون فیلترینگ را فراهم می آورد. این نرم افزار در ویندوزهای xp , 7 , vista و Mac OSX قابل اجرا است. برای دریافت این نرم افزار ابتدا باید در سایت مربوط به این نرم افزار یک اکانت ایجاد کنید. نحوه ساخت اکانت و دریافت برنامه به صورت تصویری در قالب یک فایل پی دی اف آماده شده است که می توانید برای دریافت آن روی عکس زیر کلیک کنید.
برای دریافت مشخصات وی پی ان رایگان از طریق ایمیل به روش زیر عمل کنید:یک ایمیل خالی با موضوع VPNOD به آدرس زیر بفرستید:promotion@vpnod.com

بعد از چند لحظه یک ایمیل برای شما که حاوی 
Username (که همان آدرس ایمیل شما است) و Password و دیگر اطلاعات که در ساختن کانکشن مورد استفاده قرار می گیرد ارسال می شود.

معرفی و دانلود وی پی ان رایگان USAIP

شرکت اینترنتی USAIP که در زمینه فروش وی پی ان فعالیت دارد در کنار نسخه تجاری خود یک نسخه رایگان وی پی ان هم ارائه می دهد که از آن می توان برای اتصال امن به اینترنت و عبور از فیلترینگ استفاده کرد. نسخه رایگان این وی پی ان قابل اتصال به 11 سرور که در چند کشور پراکنده است می باشد  که به دلخواه کاربر قابل تغییر است. هر کدام از این سرورها  به شکل 3 پروتکل L2TP ,PPTP و SSTP قابل اتصال می باشد. از طریق لینکهای دانلود زیر می توانید یک کانکشن آماده که همه سرورها در آن است را دانلود و استفاده کنید ولی اگر قصد دارید خودتان یک کانکشن دستی بسازید باید در قسمت سرور یکی از آدرسهای زیر را وارد کنید:Chinavpn6.usaip.eu
Estoniavpn16.usaip.eu
Germanyvpn5.usaip.eu
Hungaryvpn2.usaip.eu
Netherlandsvpn8.usaip.eu
Pakistanvpn13.usaip.eu
UK 1vpn3.usaip.eu
UK 2vpn9.usaip.eu
Ukrainevpn15.usaip.eu
USA Missourivpn11.usaip.eu

وقتی کانکشن را دانلود و از حالت زیپ خارج کردید منوی بالای کانکشن را باز و یکی از سرورها را انتخاب کنید و سپس دکمه 
Connect را بزنید.

برای اتصال به سرور نیاز به یوزرنیم و پسورد دارید که می توانید از مشخصات زیر استفاده کنید:USERNAMEdemo
PASSWORDdemo

برای دانلود کانکشن آمده این وی پی ان روی عکس زیر کلیک کنید
proXPN یک نرم افزار وی پی ان است که ضمن حفظ حریم خصوصی کاربر امکان گشت و گذار آزاد و امن را برای کاربر فراهم می کند. نسخه رایگان این نرم افزار دارای محدودیت پهنای باند (kbps 300) می باشد اما محدودیت زمانی ندارد. راهنمای نصب و استفاده داخل فایل دریافتی می باشد. برای دانلود این نرم افزار روی عکس زیر کلیک کنید.

معرفی و دانلود وی پی ان OkayFreedom

این نرم افزار وی پی ان امکان تغییر آی پی کاربر به آی پی چهار کشور بریتانیا, آمریکا, آلمان و سوئیس را دارد.
از خصوصیات این نرم افزار:
- باز کردن سایتهای فیلتر شده در کشورهای دارای سیستم فیلترینگ گسترده
- دسترسی امن به وبسایتها حتی در کامپیوترهای عمومی
- گشت و گذار ناشناس در اینترنت
- محافظت از حریم خصوصی کاربر
نسخه رایگان این وی پی ان دارای محدودیت 500 مگابایت در یک ماه است و با ارسال هر دعوتنامه برای دوستان خود  100 مگابایت دیگر به آن اضافه می شود. محدودیت افزایش اعتبار تا 1 گیگ در ماه است. بعد از نصب آیکون این برنامه در نوار پایین دسکتاپ کنار ساعت ظاهر می شود. برای ارسال دعوتنامه به دوستان خود و دعوت آنها به استفاده از این وی پی ان روی این آیکون کلیک راست کنید و در منویی که باز می شود گزینه  
Get more traffic  را بزنید و در پنجره ای که باز می شود در بالای پنجره گزینه  Invite your friends and get free traffic را کلیک کنید و در فرمی که ظاهر می شود درخانه اول ایمیل خود و در خانه دوم ایمیل دوست خود را بنویسید و در نهایت کلید Send invitations را بزنید. برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید

معرفی نرم افزار وی پی ان SumRando

SumRando یک نرم افزار وی پی ان است که میتوان از طریق آن فیلترینگ را دور زد و آزادانه به سایتهای مورد نظر دسترسی پیدا کرد. با استفاده از این  وی پی ان شما می توانید بدون محدودیت و آزادانه در اینترنت به گشت و گذار بپردازید. برای استفاده از این وی پی ان باید در سایت مربوطه یک اکانت باز کرد و هر اکانت  دارای محدودیت 10 گیگابایتی می باشد ولی  پس از آن می توان با یک ایمیل دیگر مجدد اکانت جدید باز کرد.
توجه: این نسخه رایگان نرم افزار می باشد و در این حالت شما به صورت کامل در اینترنت ناشناس نمی مانید. پس بهتر است اگر به نوعی فعالیت سیاسی در اینترنت دارید از این برنامه استفاده نکنید. برای سایر موارد این برنامه مناسب است.
راهنمای نصب و استفاده از این وی پی ان همراه فایل دریافتی می باشد. برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید.

معرفی چند وی پی ان برای عبور از فیلترینگ

با مراجعه به سایتهای زیر و ساخت یک کانکشن وی پی ان با استفاده از مشخصات وی پی ان که در این سایتها معرفی شده است می توانید از فیلترینگ عبور کنید. ابتدا یک کانکشن وی پی ان دستی بسازید در حین ساخت کانکشن شما نیاز به یوزر و پسورد و سرور دارید که می توانید از طریق سایتهای زیر به دست بیاورید. توجه کنید که معمولا پسورد در سایتهای زیر هر چند ساعت عوض می شود. اگر کانکشن وی پی ان در دفعات بعدی وصل نشد به سایت مرجع مراجعه و پسورد جدید را در کانکشن قرار دهید. اگر طریقه ساخت کانکشن وی پی ان را نمی دانید اینجا را کلیک کنید.

معرفی وی پی ان رایگان Your Freedom

سایت Your Freedom علاوه بر ارائه نرم افزار فیلترشکنی با همین نام به متقاضیان وی پی ان هم ارائه می دهد. البته بیشتر اوقات سرعت این وی پی ان کم است اما محدودیت حجمی ندارد. اگر مایل هستید این وی پی ان را امتحان کنید ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید. برای اینکار اینجا را کلیک کنید. بعد از اتمام مراحل عضویت یک ایمیل تایید برایتان ارسال می شود. برای استفاده از این وی پی ان ابتدا یک کانکشن بسازید. برای ساخت کانکشن وی پی ان به یوزر و پسورد نیاز دارید که یوزر و پسورد شما همانی است که در هنگام عضویت ثبت کردید. برای قسمت سرور هم یکی از آدرس سرورهای زیر را انتخاب کنید:de.pptp.your-freedom.net
uk.pptp.your-freedom.net
us.pptp.your-freedom.net
se.pptp.your-freedom.net
ch.pptp.your-freedom.net
de.pptp.your-freedom.de
uk.pptp.your-freedom.de
us.pptp.your-freedom.de
se.pptp.your-freedom.de
ch.pptp.your-freedom.de

میتوانید تک تک آنها را امتحان کنید تا بهترین و بالاترین سرعت سرور را پیدا کنید.

اگر وی پی ان وصل نشد و مطمئن شدید که یوزرنیم و پسورد را درست وارد کردید تنظیمات زیر را اعمال کنید

معرفی وی پی ان رایگان Tsunagarumon

این وی پی ان پرسرعت, امن و بدون محدودیت می باشد. ارائه دهنده این وی پی ان یک سایت ژاپنی است که بعد از اتصال, آی پی شما به یک آی پی در کشور ژاپن تغییر می کند و می توانید از این طریق از سد فیلترینگ عبور کنید. روش دریافت این وی پی ان به صورت تصویری و در قالب یک فایل پی دی اف آماده شده است که می توانید از طریق یکی از لینکهای زیر آن را دریافت کنید.

معرفی وی پی ان رایگان برای عبور از فیلترینگ سایتها در ایران - PrivateTunnel

PrivateTunnel نام نرم افزاری است که امکان گشت و گذار امن و ناشناس را در اینترنت به کاربر می دهد. این برنامه بعد از اتصال به سرور خود از طریق تونل ایجاد شده بین کامپیوتر کاربر و سرور نرم افزار و با تغییر آی پی, امکان دسترسی کاربر به اینترنت آزاد و بدون فیلترینگ را فراهم می آورد. این نرم افزار در ویندوزهای xp , 7 , vista و Mac OSX قابل اجرا است. برای دریافت این نرم افزار ابتدا باید در سایت مربوط به این نرم افزار یک اکانت ایجاد کنید. نحوه ساخت اکانت و دریافت برنامه به صورت تصویری در قالب یک فایل پی دی اف آماده شده است که می توانید برای دریافت آن روی عکس زیر کلیک کنید.

معرفی وی پی ان رایگان VPNReactor

این شرکت در نوع خود یکی از بهترین سرویس دهنده های VPN است که دارای اکانت رایگان نیز میباشد . سرویس رایگان این شرکت به مدت یک ماه قابل استفاده است . بعد از اتمام اکانت هم نیاز به ایجاد ایمیل جدید نیست بلکه یک ایمیل از طرف شرکت برای شما ارسال میشود که اکانت به اتمام رسیده و شما میتونید یکماه دیگه تمدید کنید.

خوشبختانه غیر از اینکه از سرعت بسیار مطلوبی برخور دار است ، ای پی واقعی شما را مخفی میکند و همچنین از رمز نگاری 
۱۲۸ بیت هم استفاده میکند تا کل ترافیک اینترنت شما کد شده و توسط ISP قابل شنود نباشد .

برای ساخت اکانت اینجا را کلیک کنید و مشخصات را طبق راهنمایی زیر پر کنید :

پس از کلیک روی گزینه Sign UP صفحه ای مشابه تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد :
در حال حاضر اکانت شما ساخته شده و از طرف سایت یک ایمیل فعال سازی به ادرسی که در بالا وارد کردید فرستاده میشود . به ایمیل خود سر بزنید و در ایمیلی که شرکت فرستاده است ، روی لینک بلند فعال سازی کلیک کنید پس از کلیک صفحه اعلام فعال شدن اکانت شما مثل شکل زیر باز میشود :


آموزش ساخت کانکشن 
PPTP VPN

دقت کنید فایروال ویندوز باید خاموش باشد همچنین در ویندوز ویستا یا 
۷ حتما UAC را طبق اموزش زیر غیر فعال کنید :

غیر فعال کردن 
UAC در ویندوزهای ۷ و ویستا

در زمان ساخت کانکشن 
VPN هم دقت کنید که ادرس سرور را به این شکل وارد کنید vpn.vpnreactor.com


برای رفع  دیسکانت شدن پس از هر 
۴۵ دقیقه قبل از کانکت شدن به گزینه Propertis کانکشن وی پی ان بروید سپس به تب Options بروید و مثل شکل زیر قسمت option عدد مثلا ۵ را برای redial attempts و ۳ ثانیه را برای گزینه time between انتخاب کنید :

معرفی سایت ارائه دهنده وی پی ان رایگان

این سرویس کاملا رایگان و بدون محدودیت حجمی می باشد. اکانت رایگان این شرکت به مدت یک ماه از زمان ثبت نام می باشد
توجه: ممکن است این VPN با فایروال شما مشکل داشته باشد. در صورتیکه در اتصال به سرور دچار مشکل شدید فایروالی که دارید را غیرفعال کنید.

راهنمای استفاده

به آدرس زیر بروید: 
http://vpntool.com

با توجه به عکس زیر روی قسمت مشخص شده کلیک کنید

بر اساس سیستمی که دارید روی یکی از لینک ها کلیک کنید
1- کادرهای مشخص شده را با اطلاعات شخصی خود وارد کنید

2- گزینه مشخص شده را تیک بزنید

3- روی دکمه 
Subscribe کلیک کنید

اطلاعات اکانت خود را یادداشت کنید

پس از چند ثانیه بصورت اتوماتیک پیغامی برای دانلود کانکشن 
VPN به نمایش در می آید

پس از اینکه کانکشن را دانلود کردید آن را نصب کرده و اجرا کنید
اکنون با استفاده از مشخصات وی پی ان که در اختیار دارید کانکشن را اجرا کنید و آزادانه از اینترنت استفاده کنید.

معرفی وی پی ان رایگان با محدودیت

یک سرویس دهنده وی پی ان برای تست و تبلیغ سرورهایش به مدت محدودی PPTP رایگان ۳۰ روزه می دهد. با این مزیت که هم دارای سرعت بالاییست ! و هم از رمزنگاری استفاده میکند .

بعد از ثبت نام در این سایت کم تر از 
۲۴ ساعت اکانت رایگان به ایمیل شما ارسال می شود . یک هفته بعد از دریافت اکانت, ایمیل دیگری برای شما ارسال می شود که در آن از شما خواسته شده در صورت رضایت از این سرویس پاسخ Yes را ارسال کنید و اگر در ایجاد ارتباط با سرور مشکل دارید به آنها اطلاع دهید. توجه کنید که اگر ظرف ۴۸ ساعت هیچ جوابی به ایمیل ندهید اکانت شما لغو خواهد شد.

برای ثبت نام و دریافت اکانت ابتدا به آدرس زیر بروید :
http://vpnsolution.us/sign_up.php

فرم ساده عضویت را تکمیل کنید و در انتها کنار گزینه 
Sign Up کلیک کنید . سپس صبر کنید تا ایمیلی برایتان فرستاده شود. داخل ایمیل دریافتی Username و Password وی پی ان و همچنین کانکشن وجود دارد که میتوانید با آنها از این سرویس بهره ببرید و از سد فیلترینگ عبور کنید.

پس از پایان دوره اکانت, شما میتوانید با یک ایمیل دیگر دوباره ثبت نام کنید و اکانت جدید بگیرید.
این سرویس کاملا رایگان و بدون محدودیت حجمی می باشد. اکانت رایگان این شرکت به مدت یک ماه از زمان ثبت نام می باشد
توجه: ممکن است این VPN با فایروال شما مشکل داشته باشد. در صورتیکه در اتصال به سرور دچار مشکل شدید فایروالی که دارید را غیرفعال کنید.

راهنمای استفاده

به آدرس زیر بروید: 
http://vpntool.com

با توجه به عکس زیر روی قسمت مشخص شده کلیک کنید

بر اساس سیستمی که دارید روی یکی از لینک ها کلیک کنید
1- کادرهای مشخص شده را با اطلاعات شخصی خود وارد کنید

2- گزینه مشخص شده را تیک بزنید

3- روی دکمه 
Subscribe کلیک کنید

اطلاعات اکانت خود را یادداشت کنید

پس از چند ثانیه بصورت اتوماتیک پیغامی برای دانلود کانکشن 
VPN به نمایش در می آید

پس از اینکه کانکشن را دانلود کردید آن را نصب کرده و اجرا کنید

اکنون با استفاده از مشخصات وی پی ان که در اختیار دارید کانکشن را اجرا کنید و آزادانه از اینترنت استفاده کنید.

برگرفته از 
Zh4d0w


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر