۱۳۹۲ اردیبهشت ۱۲, پنجشنبه

فيلترشكن سایفون Psiphon



سایفون ۳ نرم افزاری برای کمک به کاربران اینترنتی در کشورهای دارای فیلترینگ جهت عبور از فیلترینگ و دسترسی به اینترنت بدون سانسور می باشد. این برنامه با بهره گیری از تکنولوژی پروکسی VPN , SSH و +SSH بهترین امکان دسترسی به محتوای سایتها را به شما ارائه می‌‌دهد. سایفون ۳ در ویندوز 7/XP/ Vista قابل استفاده است و بطور اتوماتیک راه‌های متفاوت برای دسترسی‌ به سرور VPN سایفون را جستجو می‌کند تا امکان استفاده از اینترنت بدون فیلتر را برای کاربر فراهم کند.برنامه کم حجمی که سایفون ارائه کرده، روی سیستم های عامل ویندوز و اندروید قابل نصب و استفاده است.
سایفون یک سیستم وب پروکسی است که شما را قادر به دسترسی‌ به محتوای اینترنتی می‌‌کند که ممکن است در منطقه شما قابل دسترسی‌ نباشد.
سایفون طوری طراحی شده که شما بتوانید آزادانه به انچه در اینترنت می خواهید دسترسی‌ پیدا کنید. سایفون امنیت شما را افزایش نمی‌‌دهد و بعنوان یک ابزار امنیتی نباید استفاده شود.
نحوه دريافت يادانلود برنامه سایفون ۳
 1. برای دانلود برنامه روی لینک دانلود برنامه درسايت  کلیک کنید.و يا با ارسال يک ايميل به آدرس pnn@psiphon3.com برنامه سايفون ۳ را دريافت کنيد. سایفون ۳ نیاز به ویندوز 7//XP/ Vista دارد.
۲. لازم نیست که در قسمت موضوع (subject) یا داخل ایمیلتان متنی نوشته شود. تنها کافی است ایمیلی خالی به نشانی کلیک download@psiphon3.com ارسال کنید.

۳. پس از ارسال این ایمیل، یک پیام خودکار به شما ارسال می شود که در آن، لینک هایی برای دریافت برنامه به زبان های مختلف وجود دارد. شما باید روی لینک مربوط به زبان فارسی کلیک کنید. فایل مربوط به برنامه همچنین به این ایمیل پیوست خواهد بود که می توانید آن را در رایانه خود ذخیره و سپس اجرا کنید.
۴. مرحله آخر، کلیک کردن روی آن لینک و اجرای برنامه است.
۵. وقتی که برنامه بسته می شود، ارتباط با سایفون به طور خودکار قطع خواهد شد.
نحوه راه اندازي سايفون3
ابتدا برنامه را دانلود کنید و بعد بر روی دکمه اجرا کلیک کنید.


در این صورت، یک صفحه پیغام امنیتی را مشاهده میکنید که نشان میدهد این پروکسی محصول شرکت سایفون است. با اجرای ایکون سایفون ۳ ارتباط بطور اتوماتیک برقرار می‌‌شود. در هنگام برقراری ارتباط، ایکون در حال چرخش را خواهید دید.

وقتی‌ که ایکون سبز می‌‌شود، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق سایفون ۳ عبور میکند یا به عبارت ساده تر هر آنچه مرور خواهید کرد از طریق سایفون ۳ خواهد بود. در حالت وی پی ان همه ترافیک ارتباطی شما بصورت اتوماتیک از طریق سایفون 3 وارد تونل ارتباطی می شود.


 

وقتی‌ که برنامه را می‌‌بندید، سایفون ۳ به طور خودکار قطع می‌‌شود. شما می‌‌توانید با کلیک بر روی ایکون سایفون، دوباره به برنامه وصل شوید.

آیا سایفون ۳ برای اندروید معتبر است؟


 

روی لینک APK سایفون با ایمیل اندروید خود یا با مرورگر کلیک کنید تا عملیات نصب آغاز شود.برای دانلود شما باید دردستگاه اندروید خود نصب برنامه های non-market را فعال سازید. سایفون ۳ بری اندروید خودش را بصورت اتوماتیک بروزرسانی می کند. هنگامیکه شما برنامه سایفون ۳ را راه اندازی میکنید، بصورت اتوماتیک شروع به وصل شدن به شبکه سایفون می کند. زمانیکه یک برنامه به شبکه متصل می شود ، برنامه از پیش ساحته شده مرورگر سایفون را مستقر می کند. سایفون 3 برای اندروید بطور اتوماتیک ترافیک روی مرورگر پیش فرض اندروید یا برنامه های دیگر را کانالیزه نمی کند.بصورت پیش فرض، فقط مرورگر سایفون از طریق شبکه سایفون 3 کانالیزه می شود.
مشكلات كاربا سایفون ۳ ياسوالات كاربا آن راچگونه دنبال وحل كنيم؟
شماميتوانيد ازسايت مبارزه بافيلترينگ ايران به سوالات متداول راجع به آن پاسخ سوالات خودرابگيريد با پیوستن به لیست پستی سايتهاي مربوط به اين نوع فيلترينگ
سایفون ۳ چه اطلاعات کاربری را جمع آوری میکند؟
اطلاعات زیر را برای ارزیابی چگونگی عملکرد سایفون جمع آوری می کند. اینکه چه سایتهای محبوبیت بیشتری دارند و چه استراتژیهای تبلیغاتی کارایی بهتری دارند.این اطلاعات با شرکای ما به اشتراک گذاشته می شوند و آنها برای نمونه می دانند سایتشان توسط سایفون چه میزان بازدید کننده داشته و انها از چه کشوری بوده اند.
  • تعداد درخواستهای ایمیلی برای دریافت یا دانلود برنامه کلاینت یا بازدید کننده
  • تعداد بروزرسانی ها
  • میزان استفاده و دوره زمانی آنها
  • بازدیدهای صفحه برا ی حامیان سایتها
  • میزان استفاده از پروتوکولها و پیامهای خطا بعد ازناکارآمدی
در یک دوره زمانی، سایفون ممکن است اطلاعات اضافی را برای حل کردن مشکلات خدمات ثبت کند. هنگامیکه این اتفاق میفتد ما موجودیت دیگری برای ثبت آنچه ضبط شده، زمان نگهداری و علت آن اضافه می کنیم

شماهمچنين ميتوانيد توضيحات  بيشتر در مورد اين فيلترشكن را از لينك زير در جزوه  آن پيدا كنيد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر