۱۳۹۲ خرداد ۵, یکشنبه

فیلترشکن آ اس پراكسي وينگ ASProxy Wing


ASProxy Wing نام نرم‌افزاری است که کم‌تر در بین کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عبارت دیگر چندان شناخته شده نیست، اما نسبت به سایر فیلترشکن‌های رایج، مزایای چشمگیری دارد. سرعت بالای این فیلترشکن، کم‌نظیر است.

فیلتر شکن قوی و مجانی ساخت آلمان برای ایران   از سوی گروهی از ورزیده ترین هکرهای آلمانی برای شکستن فیلترهای اینترنتی در ایران ساخته شده است. چگونگی کارکرد آن مانند نرم افزار فیلترشکن Puff است. کدهائی که باید به کار ببرید برای پورت ۴۰۰۱ و برای پراکسی ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ است دو: سایت https://www.jondos.org/ را باز کنید. پس از باز شدن سایت به بخش Software بروید. در صفحه ای که باز می شود گزینه JonDo - the proxy program را کلیک کنید. در صفحه دیگری که باز می شود در بخش DownloadsگزینهJonDo for WINDOWS را کلیک کنید تا دانلود نرم افزار آغاز شود. پس از دانلود و نصب نرم افزار در صفحه اصلی نرم افزار در برابرAnonymity گزینه On را نشانه گذاری کنید و در برابر Anti Censorship Service گزینه On را نشانه گذاری کنید سه: پس از درج کد۴۰۰۱ برای پورت و کد ۱۲۷٫۰٫۰٫۱ برای پراکسی در مرورگری که به کار می برید اکنون نرم افزار فیلترشکن آماده کار است. سرعت کار این فیلترشکن حتی در اینترنت Dial - Up نیز بسیار خوب است و همه سایت ها و وبلاگ های فیلتر شده را به خوبی باز می کند. نکته دیگر این است که این نرم افزار فیلترشکن نشانی شما را در شبکه اینترنت پنهان می کند و شما به گونه صد در صد ناشناس و در امنیت کامل می توانید از سایت های گوناگون بازدید کنید.



این نرم‌افزار را می‌توانید مانند یک وی‌پی‌ان استفاده کنید و با سرعت بسیار بالا در اینترنت بگردید. ASProxy Wing نیازی به نصب ندارد و (مانند برنامه‌هایی نظیر اولتراسرف و فری‌گیت) شما تنها کافی است که فایل زیپ شده آن ‌را دانلود کنید و روی کامپیوتر خود استخراج (Extract) و سپس اجرا کنید. حجم فایل برنامه در حدود ۳۰۰ کیلوبایت است. با کلیک روی آیکون برنامه، نرم‌افزار اجرا شده و اقدام به جستجو و یافتن سرورهای موجود می‌کند و پس از چند ثانیه اتصال شما برقرار می‌شود.
با توجه به اینکه ASProxy Wing به طور هم‌زمان به ۳ سرور مختلف متصل می‌شود، اتصال آن همواره پایدار است و کم‌تر دچار مشکل قطعی می‌شود. برای تنظیم اتصال آن روی مرورگرها و یا سایر برنامه‌هایی که امکان تنظیم پروکسی را دارند، تنها کافی است که پورت اتصال را روی 9991 و آی‌پی را روی 127.0.0.1 تنظیم نمایید. البته تنظیمات مربوط به پورت قابل تغییر است و شما با مراجعه به تنظیمات ASProxy Wing می‌توانید پورت مورد نظرتان را مشخص کنید.
با اجرای برنامه، به طور خودکار تنظیمات پروکسی اینترنت سیستم شما به تنظیمات مورد نیاز ASProxy Wing تغییر می‌یابد و شما لازم نیست تا به طور دستی این کار را انجام دهید. توجه به این نکته برای افرادی که از سایر برنامه‌ها برای عبور از فیلترینگ بهره می‌برند بسیار ضروری است. ASProxy Wing تنظیمات بسیار ساده‌ای دارد و به مانند رقیبانش اطلاعاتی از سرورهای اتصالی خود نمایش نمی‌دهد اما در کنار نام هر یک از سرورهایش می‌توانید تعداد کاربران آن و نیز تعداد درخواست‌های ارسالی به سرور را مشاهده کنید.

دانلود نسخه جدید فیلترشکن

ASProxyWing 0.7.6   یک نرم افزار متن باز (Open Source) و بسیار کم حجم است . این نرم افزار آی پی سیستم شما را بصورتHighly Anonymous و بطور کامل مخفی میکند. این برنامه قابل نصب در ویندوز، مک و لینوکس می باشد. بعد از دانلود حتما فایل راهنما را مطالعه کنید.
برای دانلود فیلترشکن ASProxyWing روي  يكي از لينك  هاي زير کلیک کنید.
http://sourceforge.net/projects/asproxywing
http://www.4shared.com/file/Pc0qXQyM/ASPW.html
http://www.softpedia.com/get/Internet/Servers/Proxy-Servers/ASProxy-Wing.shtml
http://www.ziddu.com/download/12290854/ASProxyWing-pre-release_2.zip.html

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر