۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

فيبلترشكن پي دي پراكسي pd proxy


فیلترشكنی كه همجنان ازسدفیلترینگ میگذرد
در ایران حالا دسترسی به اینترنت برای کاربران سخت‌تر از همیشه شده و راه‌های مرسوم و معمول عبور از فیلترینگ در بسیاری از موارد به در بسته «پیوندها» می‌رسد. اما برای محدودیت‌های تکنولوژیک همیشه راه‌حل‌های تکنولوژیک وجود دارد.
PD-Proxy یکی از ابزارهای کمتر شناخته‌‌شده‌ای است که این روزها با وجود فشارهای فراوان بر پروتکل‌های مختلف، همچنان بی‌مشکل به سرورهای خود وصل می‌شود و به شما امکان دسترسی به اینترنت آزاد را می‌دهد. این برنامه مانند VPNها با ایجاد تونلی بین کامپیوتر کاربر و سرورهای خود از سد فیلترینگ عبور می‌کند.
امنیت و رمزگذاری داده‌های شما از طریق این اپلیکیشن این امکان را به شما می‌دهد که با خیالی راحت به تبادل اطلاعات بپردازید و کمتر نگران هکرهایی باشید که در طول مسیر با روش‌هایی همچون Sniffing تلاش می‌کنند تا ترافیک داده‌ها را کنترل کنند.
این نرم‌افزار به دو صورت رایگان و تجاری ارائه می‌شود؛ به همین علت برای استفاده از این نرم‌افزار، پس از نصب آن باید در سایت آن ثبت‌نام کنید و سپس شناسه کاربری و رمز عبور خود را در نرم‌افزار وارد کنید.
از آنجایی که کاربران ایرانی معمولن به کارت‌های اعتباری برای خرید نسخه تجاری دسترسی ندارند، می‌توانند از نسخه رایگان این نرم‌افزار استفاده کنند. این نرم‌افزار برای افرادی که مایل‌اند از نسخه مجانی آن استفاده کنند، دو سرور به نام‌های دمو سرور1 و دمو سرور2 اختصاص داده است.
نکته‌ مهم این است که کاربرانی که از نسخه رایگان این فیلترشکن استفاده می‌کنند با محدودیت 100 مگابایت در هر روز مواجه هستند و با تمام شدن این محدودیت حجمی باید منتظر روز بعد باشند یا می‌توانند از شناسه کاربری دیگری استفاده کنند.
و البته جالب توجه است که این فیلترشکن برخلاف بسیاری از فیلترشکن‌های دیگر که نیاز به اینترنتی با سرعت نسبتا بالا دارند، با سرعت حداقلی نیز وصل می‌شود و شما را از دیوارهای فیلترینگ اینترنت در ایران . این برنامه را می‌توانید درلینك زیر دانلود کنید.
http://www.pdproxy.com/index.htm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر