۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۴, یکشنبه

آموزش روشی برای دانلود از گوگل پلی


پنج‌شنبه, می 1, 2014
تواناتک: همواره یکی از مشکلات کاربران عدم توانایی دانلود اپلیکیشن‌ها از "Google Play" بوده است. همیشه وقتی ما اپلیکیشینی را معرفی می‌کنیم کاربران گله دارند که در داخل کشور به دلیل بسته بودن "Google Play" به روی کاربران ایرانی امکان دانلود از فروشگاه گوگل را ندارند.
راه‌حلی که ما به شما ارائه می‌دهیم به این شکل است که با استفاده از ابزاری که جلوتر معرفی خواهیم کرد، شما می‌توانید فایل نصب برنامه‌های رایگان یعنی فایل "APK." را دانلود کرده و بدون واسطه‌ "Google Play" آن را نصب کنید.
اما قبل از نصب باید یادآوری کنیم که برای نصب مستقیم فایل‌های "APK." بر روی دستگاه‌های اندرویدی قبل از هر کاری باید به قسمت "Setting" و بعد "Application"  و در نهایت "Security" دستگاه خود مراجعه کنید و گزینه‌ "unknown sources" را تیک بزنید.
توصیه می‌کنیم بعد از نصب برنامه‌ مورد نظر این تیک را از اینجا برداشته و تنظیم را به حالت اولیه برگردانید.
روش دانلود
برای دانلود فایل "APK." ابتدا اپلیکیشن مورد نظر خود را در "Google Play" پیدا کنید. به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهیم اپلیکیشن "Google Voice" را دانلود کنیم. به https://play.google.com مراجعه کنید و" Google Voice" را جستجو کنید.
بعد از پیدا کردن اپلیکیشن "URL" اپلیکیشن را از " Address Bar" مرورگر خود کپی کنید.
حالا به آدرس http://apps.evozi.com/apk-downloader مراجعه کنید و آدرس را که کپی کردید، در بخش "Package name or Google Play URL" بنویسید.
حالا روی دکمه‌ی  Generate Download Link کلیلک کنید.
سپس دکمه‌ی ...Click here to download را کلیک کنید تا فایل APK. شما دانلود شود.
فایل APK. دانلود شده را به دستگاه خود منتقل کنید و برنامه را نصب کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر